Inte nu igen...

publicerat i Allmänt;
Snacka om att kastas direkt in i vardagen! Kom hem från Grekland i fredags och på söndagen söker jag akut eftersom mitt ryggont har stegrat enormt, och blir då inlagd!
Kontraströntgen görs och smärtteamet kopplas in ( är nu fullproppad med morfin).
Idag har vi fått träffa vår onkolog och fått besked om att det finns en förändring på en bröstkota, det är också lite mer aktivitet i körtlarna som är angripna sen innan, jag har vätska i höger lunga och en ny svullen körtel i halsen.
Imorgon ska jag göra en magnetröntgen för att de vill ha lite fler bilder och de ska  också ta ett prov på körteln i halsen...därefter får vi veta fortsatt behandling.
Så nu är vi nere på bottnen och kravlar igen...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marita:

Tänker på dej, er, håller alla tummar

2:a kommentar, skriven , av Helena:

❤tänker på dig och er! Massor med styrka och kramar!

3:e kommentar, skriven , av Camilla Ahlin:

Har dig i mina tankar...varm o lång styrkekram till dig❤️

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Men lilla söta Camilla, livet e orättvist mot dej/er nu !!! Vi håller tummarna för att du fixar det igen!! ✊🙏😘 kram / Lippe

5:e kommentar, skriven , av Camilla:

Tack för alla fina och peppande kommentarer!! ❤️

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh Camilla....Hoppas att du finner kraft att fortsätta kämpa o göra det du tror på. Du finns i mina tankar! 💕 Kram Cilla

7:e kommentar, skriven , av Jenny Haglund:

Tänker på ER! Styrkekramar

8:e kommentar, skriven , av Gerd :

Vet att du är bra på att kravla Camilla, så det är min fasta övertygelse att du klarar detta med hjälp av den "klippan "du har vid din sida. Kram moster

9:e kommentar, skriven , av Anna:

Camilla!
Du kommer att ta dig upp till ytan igen. Du är så stark och besitter en sådan kraft, du kommer att ta dig upp! Du har starka och stöttande människor runt omkring dig. Hitta tilliten igen, den finns där. Heja dig! Du är i mina/våra tankar. Vi hejar på dig! Många kramar och positiva afirmeringar,
Anna

10:e kommentar, skriven , av Erica:

Styrkekramar till dig och familjen. ♡

11:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Håller med vad alla andra skriver,hoppas att du fortsätter kämpa .Du finns i våra tankar hela tiden.Många styrkekramar från hela familjen!

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kära Camilla med familj! Många varma styrkekramar till Er, ni klarar detta också❤❤❤

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tänker på dig och dina! Styrkekramar //Helene

14:e kommentar, skriven , av Annette:

Fruktansvärt jobbigt för er. Sänder all kraft o styrka. Kram 💟

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi tänker på dig och din familj och instämmer i alla tidigare inlägg!! Kram Thomas och Lena

16:e kommentar, skriven , av Ulla:

❤Det är säkert rätt medicin för dej, du är en kämpe o många många styrkekramar till dej o din Goa familj! Jag tänker mycket på dej o vill ge dej mycket styrka❤❤❤

Svar: Tack Så mycket Ulla!! Jag behöver all styrka jag kan få...Kram ❤️
Camilla

17:e kommentar, skriven , av Åsa Rohrer:

Hej Camilla!
Jag har följt din blogg i ca ett halvår. Brukar inte följa bloggar men fastnade för din eftersom det är en så fin, trevlig, livsbejakande och välskriven blogg. Jag hittade den för att jag liksom du hoppas och tror på att man med hjälp av kost kan bli frisk, även från cancer (nu har jag tack och lov inte det men jag hoppas och tror innerligt att du kommer att klara detta).
Jag undrar om du fick tag på aprikoskärnor som du skrev om, om inte kan jag skicka några påsar till dig, jag bor i Tyskland och de finns här att köpa i var och varannan butik. Brukar äta rätt många, säkert tjugo st per dag. Skriv om du vill att jag ska skicka några. Önskar att det går bra för dig i det här kämpiga skedet. Kram från Åsa Rohrer

Svar: Hej Åsa! Kul att du följer min blogg! Tack för erbjudandet om att skicka aprikoskärnor från tyskland, nu har jag hittat ett ställe som jag kan köpa ifrån här också. Äter dock inte så många som du men ökar efter hand...
Kram camilla
Camilla

Kommentera inlägget här :

'