Fjärde september

publicerat i Allmänt;
Hej alla läsare,
Den 4 september somnade världens finaste Camilla in. 
Tänd gärna ett ljus för Camilla. 
Camilla har varit en stor förebild för många, inspirerat både innanför och utanför landets gränser, hennes små fötter har satt stora avtryck. Bloggen var en av de sakerna hon brann för, stod timmar i köket och experimenterade ihop nya recept och la ner timmar på att samla ihop den kunskap hon delat med er. Därför kommer hennes blogg att ligga kvar tills vidare,  då vi vet att det Camilla skrivit om påverkat och kan fortsätta påverka och inspirera så många. 
 
Patrik, Michaela, Molly
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MaritaHar:

Har tänt ljus för henne, hon har inspirerat mej till att tänka på vad jag äter och att ta vara på varje dag, vi jobbade ihop flera år, var jag deppig och hon kom till jobbet med sitt leende blev allt mycket lättare, kommer att sakna hennes blogg länge, skickar varma tankar till er

2:a kommentar, skriven , av Annette:

♡Finaste Camilla, kan att förstå att du inte är hos oss. Vill ju ringa o tjabba som vi gjorde, ja det blev tomt!
Tänker mkt på din familj.
Du var för god för livet. Ha det bra min vän ....vi ses igen ♡

3:e kommentar, skriven , av Mamma:

Låt ljuset brinna för Camilla! Där Ni och Vi är där är också Camilla.❤️

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Är så tacksam för att jag fick äran att lära känna dig, Camilla.
Du var verkligen en människa som spred omtanke, glädje och kärlek omkring dig. Du har fått mig att stanna upp och tänka till om vad som verkligen är viktigt här i livet.
Du var en riktig fighter! En tungviktare i en liten späd kropp, som kämpade för det som var viktigast för dig. Tyvärr var din motståndare för tuff denna gången. Hoppas din kraft och styrka har gått vidare till din underbara familj!
Är så tacksam för att er resa till Grekland blev så fin.
Vi sen igen, och fram tills dess bevarar jag dig i ett ljust minne!
<3

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ljuset brinner för dej Camilla❤️

6:e kommentar, skriven , av Anna (stefan):

Vi pratar om dig Camilla. Och vi kan känna din närvaro. Det kom en rödhake idag och hälsade på, vart vi än gick, eller vad vi än gjorde så var den med. Vi tänkte att det var du som kom och hälsade på. Det kändes tryggt och fint. Vi tänder ljus för dig varje kväll och hoppas och tror att du är i tryggt förvar. Kramar Anna, Stefan och Tilda

7:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Vi tänder ett ljus varje kväll för dig Camilla och försöker minnas alla goa stunder med dig!❤️❤️

8:e kommentar, skriven , av Gerd:

Här brinner ett ljus för dig fina Camilla !

9:e kommentar, skriven , av Catrin Ek:

Vi tänker på dig Camilla! <3 Har tänt ett ljus för dig min fina barndomsvän! <3
Kramar från mig och min familj

10:e kommentar, skriven , av Lippe:

Fina Camilla alltid en solstråle har verkligen inspirerat oss med sina tankar om livet och vad som är viktigt, kärlek och vänlighet ❤️ Tänder många ljus, Kraam ❤️☀️

11:e kommentar, skriven , av My:

Fina, underbara Camilla du finns ständigt i mina tankar! Så glad att jag fick lära känna en så fin person som dig. Kram

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

Älskade fina Camilla❤️ kan inte fatta att du inte finns mer. Saknar våra samtal om allt mellan himmel och jord, våra sms. Du var en klippa att kunna luta sig emot. En så otroligt snäll och omtänksam vän och arbetskamrat❤️ Tänder många ljus här hemma och du finns i mina tankar hela tiden. Vilken kämpe du var mot denna hemska sjukdom. Tänker på din familj, så fruktansvärt jobbigt dom måste ha det. Sov i ro fina Camilla ❤️❤️❤️ Vill skicka mängder av kramar till Patrik Mickaela och Molly och lille Leo.Kram från Marie svanlund.

13:e kommentar, skriven , av Ulla:

Kära Patrik, Michaela o Molly❤. Mina tankar finns hos Er varje dag. Jag har följt Camillas blogg hela tiden. Hon har lärt mej mycket o att man skall sätta värde på livet❤ jag tänder ett ljus för Camilla varje dag vid frukosten o tänker även på Dej Patrik som mist din käraste o Michaela o Molly som mist sin mamma. Mina varmaste kramar till Er ❤❤❤

14:e kommentar, skriven , av Ulla:

Kära Patrik, Michaela o Molly❤. Mina tankar finns hos Er varje dag. Jag har följt Camillas blogg hela tiden. Hon har lärt mej mycket o att man skall sätta värde på livet❤ jag tänder ett ljus för Camilla varje dag vid frukosten o tänker även på Dej Patrik som mist din käraste o Michaela o Molly som mist sin mamma. Mina varmaste kramar till Er ❤❤❤

15:e kommentar, skriven , av Gunilla:

Tänker på dej Camilla varje dag❤️och inte allra minst din fina familj. Förstår att det är svårt utan en sån fin människa som du va. Tänder ett ljus för dej Camilla. ❤️. Du finns med oss. Kram

16:e kommentar, skriven , av Helena:

Saknar dig <3

17:e kommentar, skriven , av Anna (stefan):

Vi pratar om dig Camilla. Jag tänker ofta på allt du skrivit och givit genom din blogg. Du inspirerar och jag försöker använda mig av dina tips. Du är saknad💖
Kramar Anna

18:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Vi saknar dig Camilla!❤️kram Anna-Karin

19:e kommentar, skriven , av Annette:

Så svårt att förstå. Saknar dig ♥ Kram min vän

20:e kommentar, skriven , av Marie Rönn:

Camilla, vi tänker så mycket på dig och din fina familj <3 <3 <3 <3

21:e kommentar, skriven , av Helena:

Saknar dig <3 <3 <3

22:e kommentar, skriven , av Gunilla Lundgren :

I kväll på Idol va det tema Rock! Bara låtar från den tiden när vi hängde på våra moppar. Det känns så tungt att du inte finns, saknar dej. ❤️

23:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det går inte en dag utan att jag saknar dig. I mitt hjärta finns du alltid kvar-men det går
Ditt sätt att vara o ta vara på det fina i livet inspirerar mig fortfarande. Jag saknar våra pratstunder. Jessica

24:e kommentar, skriven , av Malin:

Tänder ljus och tänker på dig Camilla <3 Önskar din fina familj ett Gott Nytt År! <3

25:e kommentar, skriven , av Marie Rönn:

Tänker så mycket på dig! <3 <3 <3 <3 Kram <3

26:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️

27:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️❤️

28:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi saknar dig Camilla!❤️❤️

29:e kommentar, skriven , av Helena:

Tänker på dig varje dag! Kramar <3

30:e kommentar, skriven , av Anonym:

Forfarande svårt att förstå!❤️

31:e kommentar, skriven , av Juliette Björklund:

Tänker på dig, saknar dig💌

32:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tänker på dig, saknar dig💌

33:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️

34:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️

35:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️❤️

36:e kommentar, skriven , av Anonym:

I våra tankar, din dag idag och för alltid❤️

37:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Du finns alltid i våra tankar ,men speciellt idag då det är din dag.Vi saknar dig så❤️❤️❤️

38:e kommentar, skriven , av Marie:

❤️ ❤️❤️

39:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag saknar dig mamma ❤️ önskar så att du var med mig

40:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tänker på dej varje dag Camilla❤️. Men jag vet att du är med oss hela tiden. 😇❤️

41:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Du finns i våra tankar idag och alla andra dagar! Idag tänder vi ett ljus för dig!❤️

42:e kommentar, skriven , av Helena:

Camilla <3 tänker på dig, saknar dig! Idag tänder vi ljus för dig <3

43:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi saknar dig !❤️❤️❤️

44:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Saknad❤️tänder ett ljus för dig!

45:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️❤️

46:e kommentar, skriven , av Anonym:

Saknar dig så finaste vän. Du har lämnat ett stort tomrum. ♥♥♥

47:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️

48:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️

49:e kommentar, skriven , av Anonym:

Finaste vän, du är så saknad 💕

50:e kommentar, skriven , av Anonym:

51:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️

52:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️

53:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️

54:e kommentar, skriven , av Anonym:

❤️❤️

55:e kommentar, skriven , av Michaela :

Det börjar gå mot jul nu, och under denna tid så saknar jag dig extra mycket. Önskar att du fanns här och spred glädje hos oss. Du är så himla älskad och saknad. Jag älskar dig mamma. Du var min bästavän ❤️

56:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det saknas nån när vi firar jul, ❤️vi saknar dig Camilla!

57:e kommentar, skriven , av Anonym:

Idag är det 3år, i våra minne n finns du kvar❤️

Kommentera inlägget här :

'