Tack!!

publicerat i Cancer;
Tack, för allt stöd och peppning, det uppskattas verkligen!!
 
Jag är kvar på sjukhuset och inväntar provtagning av en knuta som ska göras på måndag och på tisdag ska jag få behandling med cytostatika. Meningen var att strålningen skulle göras först, men det var väldigt lång väntetid och jag fick tid den 29:e, så länge kan vi inte vänta på behandling.
Det känns lite olustigt att påbörja en behandling med en ny sort cytostatika...igen..hur kommer jag att reagera på denna medicinen? Är detta äntligen den "rätta" medicinen för mig?
Det jag har fått veta är att håret ramlar men att det annars är en ganska "snäll" medicin med lite biverkningar, hoppas att den inte är för snäll mot cellerna..
Jaha, vad gör man på sjukhuset en lördag kväll?? 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas innerligt att detta blir den rätta medicinen! Förstår att det inte är så lattjo på sjukhus.... Har du ingen bra läsning som kan få några timmar att passera? Soduko? Film? Kram Erica

Svar: Ja, hoppas, hoppas, hoppas!!
Jag har eget rum med TV som tur är..:)
Tiden går ganska fort här faktiskt.
Kram till dig Erica.
Camilla

2:a kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Jag hoppas verkligen det är den rätta medicinen!Och att du snart mår bättre och inte har så ont .Styrkekramar

Svar: Jag mår redan bättre med medicinernas hjälp, men självklart vill man "klara sig" utan massor av tabletter..
Kram till dig!
Camilla

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Hoppas verkligen att det är den rätta medicinen!
Styrkekramar till er alla, tänker så mycket på er! <3
Skönt att få höra från dig här. Kram Malin

Svar: Tack Malin!! Det värmer att höra all "pepping"! Stor kram till dig!
Camilla

4:e kommentar, skriven , av Helena:

💗 Du är en kämpe o denna medicinen hjälper dig säkert så du mår bättre o tar bort smärtan.
Miljoner kramar till dig, Patrik och tjejerna!

Svar: Tack Helena! Vi hoppas på det!
Många kramar tillbaks!! ❤️
Camilla

5:e kommentar, skriven , av Annika:

Du är en riktig krigare! Håller tummarna att denna medicinen blir den "rätta". Du gör verkligen allt du kan kan själv nu hoppas vi att medicinen gör sitt.<3 kramar i massor / Annika


Svar: Det får vi verkligen hoppas! Jag ska plocka fram stridsyxan!!
Kram till dig Annika
Camilla

6:e kommentar, skriven , av Jenny Haglund:

Camilla jag håller tummarna hårt för att detta ska vara den rätta medicinen för dig!
Med din kämparglöd kommer du långt....
Att håret faller är hemsk, jag vet. Men det är en bagatell i det stora hela.
Skickar ett lass med styrka till dig och familjen ❤️. Ta hand om er!

Svar: Tack Jenny!! Du har så rätt!
Kram till dig!
Camilla

7:e kommentar, skriven , av Susanne Österberg:

Hej Camilla.
Det är kusin Susanne som skriver. Tänkte jag måste skriva några rader till dej. Det är många år sedan vi träffades. Det kommer upp en del tidiga barndomsminnen. När vi inte fick åka i samma bil när vi var var på väg någonstans (som jag inte minns vart) för att vi var så himla fnittriga. Jag kommer ihåg att vi hade väldigt svårt att hålla oss för skratt så fort vi tittade på varann. När vi satt i pappas skinnsoffa och gned håret mot soffan o sen tittade på varandra och asgarvade för att håret stod åt alla håll =).
Och så var det väldigt roligt att gå in till mormor & morfar för de hade alltid ett stort lager med godis i skåpen. Ja det är många år sedan.
Jag förstår hur jobbigt ni måste ha det. Jag hoppas verkligen att du får bort all hemsk cancer. Du verkar att ha en helt otrolig kämparglöd och livsglädje.
Många styrkekramar från kusin Susanne.

Svar: Åh, vad kul att höra ifrån dig Susanne! Jag blir full i skratt bara jag tänker på alla minnen du nämner. Jag skulle kunna lägga till många fler "fnitterminnen". Jag blir också väldigt rörd av ditt inlägg...Synd att vi har tappat kontakten...det är väldigt bra att fnissa och skratt förlänger livet..;)
Ja, det är en väldigt tuff period just nu och jag kan bara göra mitt bästa!
Jag tackar för alla styrkekramar jag kan få, och skickar många kramar till dig!
Min e-post så vi kan fortsätta hålla kontakten: [email protected]
(Bara att veta att man inte "får"skratta gör det SÅ mycket svårare att hålla sig, eller hur?)
Vi hörs! Kram Camilla
Camilla

8:e kommentar, skriven , av Annika:

Hej Camilla! Vilka härliga bilder från Grekland!!! Vilka nya, sköna minnen att kunna ta fram när extra krafter behövs. Hoppas innerligt att den nya medicinen är den som ska hjälpa dig att äntligen bli fri från cancern en gång för alla. Massor med styrkekramar från mig till dig och familjen.❤️❤️❤️
Annika

Svar: Javisst är det!! Tack!! ❤️❤️❤️
Camilla

9:e kommentar, skriven , av Catrin:

Du är ju en riktig kämpe...så fortsätt så!! Många styrkekramar till dig och din familj❤️❤️❤️
Kram Catrin

Svar: Tack Catrin!! <3
Camilla

10:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Camilla! Hört och läst här om att du inte mår så bra. Nu hoppas vi som alla andra att den nya medicinen hjälper dej. Med en sådan styrka och en sådan kämpe du är med ditt possetiva humör så fixar du detta. Tänker jätte mycket på dej och din underbara familj. Du har många omkring dej som känner med dej/er. Skickar massor med styrkekramar från din gamla vän Gunilla❤️

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Camilla!
Gick in på din blogg nu och får läsa detta-:(
Tänker på dig/er....styrkekramar från din frisö💕💕

12:e kommentar, skriven , av Jenny :

Hej Camilla!
Oh vad jag tänker på dig/er.....sänder jättemånga Styrkekramar till dig💕💕
Jenny din frisör

13:e kommentar, skriven , av Jenny :

Hej Camilla!
Oh vad jag tänker på dig/er.....sänder jättemånga Styrkekramar till dig💕💕
Jenny din frisör

14:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej fina Camilla! Det var ett tag sen vi pratade. Läste att du fått ny behandling igen. Din stackare, men vet att du är en kämpe som inte ger sig i första taget. Skickat mängder med styrkekramar och hoppas vi kan träffas en dag. Beundrar dig så enormt mycket för din styrka😘mängder av kramar till dig från Marie svanlund 😘

15:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej fina Camilla! Det var ett tag sen vi pratade. Läste att du fått ny behandling igen. Din stackare, men vet att du är en kämpe som inte ger sig i första taget. Skickat mängder med styrkekramar och hoppas vi kan träffas en dag. Beundrar dig så enormt mycket för din styrka😘mängder av kramar till dig från Marie svanlund 😘

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fina, goa Camilla! Tänker så mycket på dig o din familj. Kämpa på vännen. Stora varma kramar från Anna Karin i Nittorp

17:e kommentar, skriven , av Anonym:

Styrkekramar i massor!! Kämpa på! Tänker på dej i massor❤️
Kram Marina

18:e kommentar, skriven , av bettan:

Alla styrkekramar i världen till dej och din underbara familj, vi tänker på er hela tiden här hemma, Kom igen ,goa härliga Camilla!
/bettan

19:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nu är det jag igen...vill bara säga att jag tänker på dig/er jättemycket och önskar att all jäkla cancer bara kan försvinna! Kram, kram /Erica

20:e kommentar, skriven , av Helena:

Jag med igen! Håller med Erica bort med all dum fruktansvärd cancer.
Tänker på dig Camilla, Patrik och tjejerna hela tiden. Vill hålla din hand och säga att detta blir bra. Kramar till er💗

21:e kommentar, skriven , av Jessica :

Håller tummarna för dig!!! Du inspirerar verkligen med din kämparglöd!! Massa kramar till dig Camilla från Jessica( från samhällskursen på Norra station)

22:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej alla bloggläsare,
Den 4 september somnade världens finaste Camilla in.
Tänd gärna ett ljus för Camilla.
Bloggen kommer att ligga kvar tillsvidare, då vi vet att det Camilla skrivit om påverkat och inspirerat så många.
/Patrik

Kommentera inlägget här :

'