Intressant!

publicerat i Allmänt;
Hittade en länk på Newsvoice som är väldigt upplyftande att läsa för mig:
Jag tror också stenhårt på att samarbeta med kroppen och hjälpa den att få balans och se till att cancerceller, virus, bakterier och svamp inte trivs. Däremot skulle inte jag våga att avstå från den läkarvård som erbjuds eftersom jag känner att jag har inte den tiden att "prova" få bort cancer på egen hand. Har man en långsamväxande cancer så kan jag förstå att man gör det valet.
Nu har jag två veckor framför mig med enbart levande föda och det ska bli jäkligt spännande och se vad detta har för inverkan på kroppen. Kommer det att bli jobbigt? Känner jag mig som en ny människa? Blir jag "frälst"? Många frågor som jag ser fram emot att få svar på. 
Troligtvis blir det lite glest med inlägg här dessa dagar men jag lovar att berätta senare...
See you soon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annette:

Ha det så bra nu. Kram

Kommentera inlägget här :

'