Midsommarafton

publicerat i Allmänt;
Vi hade en riktigt bra Midsommarafton igår med god mat, skratt, femkamp, tipspromenad och riktigt bra väder. 


Vi dammade av en gammal lek som brukar ge många skratt! 
Ja, jag bjuder på denna bilden..;-)
Det som är så kul är att ALLA ställer upp på allt vi hittar på, det spelar ingen roll om man är 15 år eller 85..
Här är två snyggingar till:
Älskar denna bilden!!
Idag däremot har det varit en väldigt lugn dag som det ska vara tycker jag, och med betydligt sämre väder. Nyss uppkommen från ett långbad i såpa..så skönt! Tvättmaskinen däremot får arbeta hårt idag, imorgon är det dags att packa inför Skeppsgården på måndag. Jag är värdelös på att packa lätt, tar alltid med mig massor! Tur jag ska köra så jag kan fylla bilen..;)
Nu blir det lördagsmyyyys...
 


 


 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

👍 !😂😂

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hahahahahaha! Underbart! Ha det fantastiskt på Skepparen! Kram Anna

Svar: Tack Anna! 😊
Kram
Camilla

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Fina bilder på snyggingar haha...Ha det nu toppendagar på Skeppsgården. Ska bli spännande och höra sen.
Kram Annette

Svar: Tack Annette! Kram <3
Camilla

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vi önskar dig riktigt härliga dagar på Skeppsgården 💕 Kramar från Nina och Marita

5:e kommentar, skriven , av Nina o Marita:

😄
Vi önskar dig riktigt härliga dagar på Skeppshården!!!
Kram fr Nina o Marita

Svar: Tack snälla!Kram till er! <3
Camilla

6:e kommentar, skriven , av Ulla:

Härliga Du 😊

Svar: 😄
Camilla

7:e kommentar, skriven , av Anna-Karin:

Så snygga ni är !ha ha! Ha det nu riktigt gott! kram Anna-Karin

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh Camilla! Vilken mysig midsommar. Förstår att du åkt iväg nu när jag läser detta. Njut ! Kramar Helena

Svar: Tack Helena! Kraam :)
Camilla

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

😂😂😂haha ni är för härliga!!!
Snor nog den leken till en träff!! 👍😍

Svar: Ja, gör det! Det lättar ju upp stämningen kan man säga...;)
Camilla

Kommentera inlägget här :

'