Maria Åkerberg

publicerat i Allmänt, Tips;
Vilken härlig helg det har varit! Sol, värme, grillat... Jag ska väl erkänna att det är lite svårt att sätta sig och blogga när det är så fint väder och det är möjligt att det inte kommer att vara nya inlägg varje dag i fortsättningen, eller kanske kommer det att vara bara korta inlägg eller något foto, vi får se.
Just nu sitter jag framför tv:n och ser att det ska bli fortsatt fint väder några dagar till och det tackar vi för. Nu har jag äntligen beställt hem en ny ansiktsolja med solskyddsfaktor 15 från Maria Åkerberg.
Här kan du läsa om den eller beställa.
I morsdagspresent fick jag hårspray från Maria Åkerberg (som jag önskat mig), och det är riktigt bra på kort hår, känns nästan som saltvattenspray. 
Maria Åkerberg Hair Spray Organic- Är ett hårspray som ger ditt hår stadga och glans, miljövänlig och mycket dryg. Innehåller Aloe Vera, Jojobaolja och eterisk olja från Pomeransträdet som skyddar och balanserar hår och hårbotten.
Nu hoppas jag att sololjan ska var lika bra så att jag får lite solskydd. Jag brukar använda ansiktsolja från Moonsun, men den tog slut för någon vecka sedan och jag har sen dess använt sesamolja eller kokosolja och det har funkat lika bra. Kokosoljan är ljuvlig att smörja kroppen med, man blir så len..
Vad har då hänt i helgen? Igår gav jag mig iväg på jakt efter lite nya kläder, framförallt shorts, eftersom de flesta av mina kläder nu är förstora. Jag har inte tappat jättemycket i vikt men har ändå minskat i omfång vilket mest märks på mina byxor. Vi har varit och köpt grejer för att kunna koppla in vatten i växthuset, det är nu färdigt och vi slipper att bära allt vatten. Gurkplantan dricker enormt mycket, men den har också levererat 7 styckern gurkor redan.
Idag har vi följt med våra vänner och "hälsat" på deras nya häst och det var SÅ mysigt att känna en hästmule i ansiktet igen och att få känna doften av stall. Att man kan tycka att det luktar gott? Jag älskar doften..
Veckan som kommer är det som vanligt provtagning, behandling på tisdag och även dags för ny röntgen i slutet av veckan. Det är också skolavslutning och jag ska få ha mina fina tjejer hemma hela sommaren!
 

Kommentera inlägget här :

'