Tropisk värme

publicerat i Allmänt;
Vilka härliga dagar det är, riktig tropisk värme!
Jag har inte utnyttjat dessa dagar genom att åka till havet/sjön för att sola och bada av lite olika anledningar. Eftersom jag var borta i två veckor så är det ganska skönt att bara vara hemma och min kropp protesterar lite mot all medicinering (fick ny behandling i måndags), genom lågt blodvärde och igår feber.
Nu har jag en resa framför mig till den "riktiga" tropiska värmen och då känns det inte så viktigt, jag får nog vad sol jag behöver...;)
När jag fyllde år så fick jag en Wilfa juicemaster som jag verkligen kan rekommendera, med denna kan du juica allt. 
Morotsjuice är en stor favorit för mig och det funkar suveränt, bra att förbättra pigmentet med också..
Ha en bra dag i solen!
Kram!


 
 
 

Kommentera inlägget här :

'