Santorini

publicerat i Allmänt;
Då är vi inne på vår sista vecka i Grekland. Vi har nu tillbringat några dagar på Santorini. Mycket vackert ställe! Här finns det inga långa "vita" sandstränder om man är ute efter det. Eftersom Santorini är en vulkanö så är stränderna av lavasand i svart eller rött..
För att ta sig till denna röda strand får man även vara lite bergsget..;)
Finast på denna ön är städerna som är byggda på klipphällarna.
Lite för mycket turister just nu vid högsäsong, så det var skönt att nu dra vidare till Paros..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annette:

Fantastiskt fint ser det ut. 😊

2:a kommentar, skriven , av Emma Grann Fotografi:

Är inte alls avis...
Ser SÅÅÅÅ fint ut!

3:e kommentar, skriven , av Josephine:

Vad mys och skoj! Ser jätte härligt och vackert ut där :))

4:e kommentar, skriven , av Robex Lundgren:

finna bilder

5:e kommentar, skriven , av SALLY:

jag vill ocksååå !

6:e kommentar, skriven , av Isa Bylund:

gud så vackert. Vill också utomlands. KRAM!

7:e kommentar, skriven , av Lina Sandén:

Just nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg! Var gärna med, du kan vinna en länk till din blogg i min meny! Kram♥

8:e kommentar, skriven , av milina.blogg.se:

åh vad härligt :D

9:e kommentar, skriven , av Olivia:

Så vackert!!

10:e kommentar, skriven , av Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Santorini är så himla vacker ö. Vi var där förra året och jag skulle lätt kunna tänka mig att åka tillbaka:)

11:e kommentar, skriven , av Sofia:

Vilka fina bilder :)

12:e kommentar, skriven , av Alina:

Fina bilder :)

13:e kommentar, skriven , av Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Vill också åka till Santorini :)

14:e kommentar, skriven , av När Annie fotograferar i USA:

Man behöver inte vita stränder för att njuta av en semester! ;-) Underbart ser ni ju ut att ha haft det i alla fall!!

15:e kommentar, skriven , av Sofia:

Fin blogg, kolla gärna min om du har lust :)

16:e kommentar, skriven , av Mohammedi's | Art, model & designer:

vackert

17:e kommentar, skriven , av Hannah & Hilda:

Gud vad vackert!

18:e kommentar, skriven , av rememberthiis.blogg.se:

Wow! vilket ställe =)

19:e kommentar, skriven , av giiiiimee.blogg.se:

Åååh så grymt vackert!

20:e kommentar, skriven , av detnyagula.blogg.se:

Så himla fint!

Kommentera inlägget här :

'