Sommarlov

publicerat i Allmänt;
Nu har båda mina barn sommarlov! 
Molly ska börja sitt sommarlov med att titta på One Direction i Stockholm ikväll, hon kan nog inte starta sitt lov bättre..;) Eftersom hon inte kom hem efter avslutningen idag så gjorde jag lite "gofika" igår istället. Jag gjorde först en kompott på rabarber och jordgubbar, mixade sen ihop en smulpaj av olika glutefria mjöler mm. Smuldegen gjorde jag dubbel sats så att jag kunde ha deg både i botten och ovanpå. Till detta gjorde jag en vaniljglass i min lilla glassmaskin...riktigt gott tyckte jag!


Det är så himla kul att mixtra i köket och prova sig fram med olika ingredienser och att resultaten sen blir bra är såklart det bästa! Vem vet, kanske det blir en kokbok så småningom...;)

Jag önskar alla barn och ungdomar ett riktigt härligt och långt sommarlov!! Njut av ledigheten, hitta på mycket, skaffa många minnen och lev livet!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja! Gör en kokbok, det vore underbart☺☺☺ Jag hoppas vi ses i sommar, vi är i Falkenberg andra halvan av juli! Kramar Anna

Svar: Ja, det hade varit jättekul att träffas, det blir i så fall kanske på håret att vi hinner, vi åker den 18:e.. Kram C
Camilla

Kommentera inlägget här :

'