Midsommarveckan

publicerat i Allmänt;
Då inleder vi midsommarveckan! Bra start med helt underbart väder...
Denna veckan är det mycket på gång, förrutom att förbereda/planera midsommar ( och plocka jordgubbar),så ska jag klippa mig, skaffa pass, träffa kollegor, två provtagningar och ett läkarbesök.
Dessutom så är det idag en vecka tills jag ska åka till Skeppsgårdens kurs- och hälsocenter, och på mina papper står det att: Minst en vecka före kursstart bör du utesluta kaffe, te, stekt mat, mjölkprodukter och animaliska produkter. Ät mer frukt och grönsaker. detta hjälper dig att tillgodogöra dig kursen snabbare. Det är ju en utmaning i sig...;) Men jag ser verkligen fram emot dessa dagar där, att bara vara, helt egoistiskt bara tänka på mig själv, inga måsten. Får nog in en sväng på biblioteket idag och låna ett gäng böcker.
Just idag så är det först provtagning liksom alla måndagar sen ska jag klippa mig. Troligtvis blir det riktigt kort idag, tappar en hel del hår och ju längre det blir ju tunnare känns det. Sen kan det vara väldigt skönt rent praktiskt nu i sommar att inte behöva fixa så mycket, måste säga att jag blivit lite bekväm på den biten..;)
Ellen Degeneres är ursnygg i sitt korta hår!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du blev sååå snygg, men det var du redan innan! Puss/P

Svar: ❤️
Camilla

Kommentera inlägget här :

'